وحدت و انسجام نیروهای مسلح تدبیر رهبر معظم انقلاب است

سرتیپ شفیعی گفت: امروز وحدت، همدلی و انسجام نیروهای مسلح باید زبانزد خاص و عام باشد، تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشکیل قرارگاه پدافند هوایی این وحدت و همدلی را محکم‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر سرتیپ دوم «امیرحسین شفیعی» امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، اظهار داشت: مناقشات اخیر در منطقه نقش پدافند هوایی را بسیار نمایان‌تر کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا ادامه داد: امروز وحدت، همدلی و انسجام نیروهای مسلح باید زبانزد خاص و عام باشد، تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشکیل قرارگاه پدافند هوایی این وحدت و همدلی را محکم‌تر کرد.

امیر شفیعی توضیح داد: همانگونه که برادران و همرزمان ما در روزهای آغازین جنگ، اقتدار و صلابت ارتش را به رخ دشمن و جهانیان کشیدند، امروز نیز وظیفه ما نمایش این ایثار و فداکاری است.

همچنین امیر «مهدی جلالی» رئیس کانون بازنشستگان ارتش استان آذربایجان شرقی در سخنانی اظهار داشت: قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف عملیاتی دشمن را در هفته اول زمین‌گیر کرد؛ به گونه‌ای که صدام نیز به آن اذعان داشت. 

کد خبر 1092603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha