فعالیت های نیشابور در حوزه کتاب و کتابخوانی قابل تقدیر است

امینی با بیان اینکه جهت ایجاد ساختارهای لازم برای برگزاری روزهای ملی نیشابور آمادگی داریم، گفت: جایگاه رفیع نیشابور در بحث کتاب و کتابخوانی بسیار دارای اهمیت است همچنین برای برگزاری باشکوهتر روز ملی عطار و خیام و ایجاد ساختارهای اداری آماده هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یوسف امینی» در دیدار با فرماندار نیشابور با بیان اینکه جهت ایجاد ساختارهای لازم برای برگزاری روزهای ملی نیشابور آمادگی داریم، گفت: جایگاه رفیع نیشابور در بحث کتاب و کتابخوانی بسیار دارای اهمیت است همچنین برای برگزاری باشکوهتر روز ملی عطار و خیام و ایجاد ساختارهای اداری لازم آماده هستیم.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی همچنین با توجه به کسب رتبه های برگزیده کشوری و تقدیر شونده در جام باشگاه های کودک و نوجوان نیشابور و هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، این شهر را شهر برتر کتاب‌خوانی با وجود شرایط کرونا خواند و بر استفاده از ظرفیت های موجود تاکید کرد و فعالیتهای نیشابور در حوزه کتاب و کتابخوانی را قابل تقدیر دانست.

 

«علیرضا قامتی» نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های ویژه علمی، فرهنگی، مذهبی و هنری شهرستان، خواستار ارتقای اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور به معاونت اداره کل شد و گفت: نیشابور گذشته، تاریخ و تمدنی غنی دارد و بعنوان یک ارزش و نگین در بین ایرانیان از نیشابور یاد می‌شود.

 

فرماندار نیشابور با اشاره به ظرفیت عظیم نیروهای انسانی و کسب رتبه های مختلف در رشته های متعدد در این شهرستان عنوان کرد: باید ساختار اداری قوی وجود داشته باشد تا بتوان از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد همچنین باید از ظرفیت خیرین و نیک اندیشان در زمینه فرهنگ و در صورت داشتن پروژه اقناعی استفاده کنیم.

 

🔸️گفتنی است شهرستان نیشابور در سال ۹۹ موفق به کسب مقام برگزیده و دو مقام تقدیر شونده در جام باشگاه های کودک و نوجوان سطح کشور و سه رتبه برگزیده و تقدیر شونده در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب بین ۲۰۵۰ روستای شرکت کننده شد.

کد خبر 1092630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha