پروژه ساماندهی کشف‌‎ رود طرحی بزرگ و حیاتی برای شهر است

موحدیان پروژه ساماندهی کشف‌‎رود را طرحی بزرگ و حیاتی دانست و افزود: مشکلاتی در بحث اعتبارات و مسائل مالی پیش‌روی پروژه است که شورای شهر باید آنها را حل کند؛ بحث سلامت مردم در میان است و لذا به جدیت در این حوزه ورود خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» امروز(۱۷ شهریور) در بازدید از پروژه های سپتاژ و بوم پارک با اشاره به پروژه بوم‌ پارک، اظهارکرد: کشف‌رود، قصه پرغصه‌ای است که مدیران در سطوح مختلف از سال‌ها قبل پیگیر رسیدگی و حل‌وفصل مسائل و مشکلات آن بوده‌اند.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه مسئولان وقت در ابتدا تصور می‌کردند که با برخورد و اعمال قانون‌ می‌توانند مشکلات را برطرف کنند ولی این راهکار به نتیجه نرسید، گفت: سرانجام طرحی با اهتمام شورای شهر و به اهتمام سرکار خانوم غیور در باب ساماندهی کشف‌رود تهیه شد؛ طرحی که مجمل بود ولی نقطه آغاز اصلاح شرایط تلقی می‌شود.

 

وی پروژه ساماندهی کشف‌‎رود را طرحی بزرگ و حیاتی دانست و افزود: مشکلاتی در بحث اعتبارات و مسائل مالی پیش‌روی پروژه است که شورای شهر باید آنها را حل کند؛ بحث سلامت مردم در میان است و لذا به جدیت در این حوزه ورود خواهیم کرد.

 

موحدیان ضمن تشکر از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای پروژه بوم‌پارک، تصریح کرد: امیدواریم این پروژه به کمربند فضای سبز در شمال شهر تبدیل و مانع از آلودگی‌های ناشی کشف‌رود شود.

 

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به بازدیدی که از تصفیه‌خانه سپتاژ داشت، گفت: پروژه، کار بسیار سنگین و بزرگی است که امیدواریم هرچه زودتر تحویل داده شود؛ مدیریت شهری نیز تلاش خواهد کرد تا مطالبات پیمانکار را پرداخت نماید.

کد خبر 1092638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha