برنامه های گرامیداشت هفته ملی کودک در ایلام برگزار می شود

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته کودک در این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در راستای گرامیداشت برنامه های هفته کودک در استان ایلام، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با کودک عضو مرکز فراگیر و کارگاه تخصصی بازیگری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کردند.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در این دیدار، اظهار کرد: برنامه ریزی هفته ملی کودک با این دیدار آغاز شده و به زودی برنامه های پیشنهادی استان ایلام جهت تایید به اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ارسال خواهد شد.

 

« محمدرضا رستم پور» با بیان اینکه پس از مشخص شدن شعار هفته ملی کودک جزییات این برنامه ها اعلام و از ۱۶ مهرماه به مدت یک هفته به اجرا در می آیند، گفت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با بیست و دو مرکز فرهنگی، هنری در سراسر استان به صورت ثابت، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی، هنری و آموزشی ارائه می دهد.

 

وی افزود: این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه آن به صورت مجازی انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری در شیفت صبح و عصر  در فضای مجازی kpf به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام افزود: بیش از ۸ انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی، چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند، این در حالی است که فعالیت های مجازی نسبت به فعالیت حضوری زمان بیشتری ازمربیان کانون می گیرد و هماهنگی و اجرا و حساسیت ویژه ی آن با سختی بیشتری همراه است.

 

رستم پور یادآور شد:  درفصل جاری تابستان‌ نیز کانون استان ایلام  علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت در کارگاه های عمومی،در سایت kpf ،تعداد ۳۰ کارگاه تخصصی را به صورت برخط و شهریه ای درحال برگزاری دارد.

 

گفتنی است،در این دیدار با رعایت پروتکل های بهداشتی شرایطی فراهم شد تا ام‌البنین کودک دارای توانایی های خاص با «حسن تولیده» بازیگر هنرمند و مدرس کارگاه تخصصی بازیگری کانون از نزدیک با این عضو دقایقی را به معرفی استعدادهای او بپردازد و ام البنین نیز بخشی از توانایی خود را در بازیگری و آنچه آموخته بود را به عنوان حاصل حضور در این کارگاه مجازی برای حاضرین اجرا کرد.

 

در این دیدار از طرف‌محمدرضا رستم پورسرپرست کانون  لوح سپاس،چندین جلد کتاب کودک  و یک عروسک سارا به نمایندگی از تمام کودکان به ام البنین اهدا شد.

 

همچنین از طرف سمیه حیدری مدیر کل نهاد کتابخانه ها نیز بسته ی فرهنگی کتاب و نوشت افزار به این کودک معلول اهدا شد و  عمران خودآموزمدیر کل و حمدالله نوروزی مدیرحراست فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تامین تدارکات این نشست قول همکاری بیشتر و فراهم شدن امکان حضور کودکان معلول در برنامه های هنری ارشاد را دادند.

 

کد خبر 1092640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha