واکسینه شدن اهالی فرهنگ و هنر فارس بدون محدودیت سنی

سهرابی گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر فارس بدون محدودیت سنی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان واکسینه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه 17 شهریور) در بازدید از روند واکسیناسیون اهالی فرهنگ، ادب و هنر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز گفت: همراهی علوم پزشکی استان برای واکسینه کردن اقشار مختلف جامعه ارزشمند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: در این مرحله از واکسینه کردن اهالی فرهنگ و هنر بدون محدودیت سنی در سالن با حضور سه هزار و 500 نفر در حال انجام است و این فهرست جدا از فهرست صندوق اعتباری هنر کشور و به صورت یکپارچه اعلام شده است.

وی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به این حرکت مهم اقدام کرده است و با هماهنگی های انجام شده اداره کل فرهنک و ارشاد اسلامی فارس و علوم پزشکی استان، واکسیناسیون اهالی فرهنگ، ادب و هنر استان بدون محدودیت سنی در حال انجام سات.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب تمامی متقاضیان فرهنگ و هنر استان که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده بودند، بدون درنظر گرفتن شرط سنی، ثبت نام شدند و مشخصات آنها به علوم پزشکی استان تحویل داده شد.

سهرابی اعلام کرد: با هدف جلوگیری از ازدحام احتمالی، نوبت پیامکی برای افراد ارسال شده و هر یک از افراد طبق ساعت اعلام شده به این نمایشگاه در شیراز مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: در این مرحله سه هزار و 500 نفر از هنرمندان، مدیران و هنرآموزان آموزشگاه های هنری، مدیران و دست اندرکاران هنری نگارخانه ها، چاپخانه ها، کانون های تبلیغات، موسسه های فرهنگی و هنری و دیگر صنوف مرتبط فرهنگ و هنر واکسینه شدند.

کد خبر 1092645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha