تربیت كارمند تراز انقلاب اسلامی در گرو برنامه های فرهنگی و بصیرتی است

شعبانی گفت: تربیت كارمند تراز انقلاب اسلامی در قالب برنامه های فرهنگی و بصیرتی امکان پذیر است و بحث نظام تربیتی صالحین با قوت اجرایی می شود.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ارتقای مسائل معرفتی، عقیدتی، بصیرتی و اخلاقی در بین بسیجیان کارکنان دولت همچون سایر بسیجیان رده های مختلف از برنامه های مهمی است که با قوت در دستور کار است.

 

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا مازندران افزود: تلاش برای رسیدن به تمدن نوبن اسلامی از برنامه های مهم ما در بسیج است و در این راستا تلاش پایگاه های بسیج کارکنان دولت باید دوشادوش مدیران ادارات ستودنی است تا همه با هم تا بتوانیم دولت اسلامی را محقق كرده كه  تشكیل این دولت مقدمه ای برای تشكیل یك جامعه اسلامی نمونه و یك تمدن نوین اسلامی است.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی، بصیرتی و معرفتی بسیج ادارات با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب برای افزایش کارآمدی و اثرگذاری در میدان خدمت رسانی بهتر به مردم است.

 

شعبانی گفت: تربیت كارمند تراز انقلاب اسلامی در قالب برنامه های فرهنگی و بصیرتی امکان پذیر است و بحث نظام تربیتی صالحین با قوت اجرایی می شود.

 

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا مازندران افزود : همواره تاکید کرده ایم که آماده‌باش ها و رزمایش ها میزان آمادگی نیروهای عملیاتی را در میدان عمل بالا می برد و بسیج باید این آموزش‌ها را در سازمان ها و ادارات، بازار و اقشار مختلف مردم به صورت مستمر گسترش دهد.

 

وی یادآور شد:  بسیج ظرفیتی بی‌بدیل و سازمان یافته در کشور است که در تمام شرایط حساس و بحرانی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند و باید همه با هم و با کمک نیروهای متخصص برای افزایش آمادگی مردم در مواجهه با حوادث و اتفاقات گام برداریم و به نوعی پدافندغیرعامل تلاش کنیم.

کد خبر 1092658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha