سازمان تبلیغات اسلامی به معنای تشکیلاتی، جدی ترین و مؤثرترین دستگاه فرهنگی است

روح‌الامینی به ظرفیت های ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به معنای تشکیلاتی، جدی ترین و مؤثرترین دستگاه فرهنگی است که در همه روستاها، روحانی مستقر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد روح‌الامینی» در دیدار با رئیس بنیاد مسکن استان خوزستان اظهار کرد: از توصیه های مؤکد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مدیران و مجموعه مسئولان سازمان این بوده که برای رفع دغدغه ها و انجام مأموریت ها و فعالیت های سازمان تنها به ظرفیت های درونی سازمان که ظرفیت های زیادی نیست، اتکا نکنید.

 

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: پیرو مذاکرات مقام معظم رهبری با حجت الاسلام قمی، مبنی بر اینکه برای تأمین منابع مالی از ظرفیت دستگاه های مختلف و مرتبط کمک گرفته شود، این موضوع در تعامل سازمان تبلیغات اسلامی با بنیاد مستضعفان و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اتفاقات بسیار خوبی را هم در لایه کلان و هم در لایه های استانی رقم زد.

 

وی به ظرفیت های ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به معنای تشکیلاتی، جدی ترین و مؤثرترین دستگاه فرهنگی است که در همه روستاها، روحانی مستقر دارد.

 

روح‌الامینی تصریح کرد: ما مکلف هستیم وقتی ظرفیت های مفیدی بین دو نهاد متصل به رهبری وجود دارد و اراده مسئولان آنها بر افزایش این همکاری و هم افزایی است، ما هم در لایه های استانی جزئیات را پیگیری کرده و به سمت جلو راهبری کنیم.

 

«حجت‌الاسلام نبی زاده» نیز در این دیدار به بیان گزارشی از ظرفیت های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی این سازمان در سطح استان پرداخت و عنوان کرد: ما در حوزه های مختلفی فعالیت داریم که از جمله آنها می توان به رتبه اول استان خوزستان در توسعه و تاسیس مدارس معارف اسلامی اشاره کرد که از تعداد 200 مدرسه صدرای کشور قریب به 30 مدرسه در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه خوزستان، بزرگترین اداره کل تبلیغات اسلامی کشور را از آن خود کرده است اضافه کرد: ما در 34 شهر و شهرستان دارای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی هستیم که در کنار آن در زمینه های مختلفی از جمله جمعیت بانوان فرهیخته، مراکز دارالقرآن، تشکل های دینی، حوزه فرق و ادیان، موسسات و کانون های فرهنگی و تبلیغی، مداحان، هیئات و ... فعالیت های گسترده ای را به انجام می رسانیم.

 

کد خبر 1092662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha