یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر برگزار می شود

نجفی از برگزاری یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از راه های مهم و اساسی در ترویج فرهنگ شهید و شهادت و افزایش امنیت در جامعه است.

«حسین نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای بزرگداشت نام و یاد شهدا از موارد و مسائل مهمی است که همواره باید در جامعه ساری و جاری باشد و در این راستا برگزاری یادواره شهدا گامی برای تبیین فرهنگ شهید و شهادت است.

 

معاون  فرماندار بهشهر افزود: با برنامه ریزی انجام شده یادواره سرداران و  ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر و هفتمین سالگرد رحلت آیت‌الله سید صابرجباری(ره) امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ۲۵ شهریور ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری یادواره شهدا در بهشهر برنامه های فرهنگی و اجحتماعی مختلفی در دستور کار است؛ تصریح کرد: تلاش برای ساماندهی گلزار شهدا گامی برای حفظ منزلت شهداست که با همکاری شهرداری بهشهر و بنیاد شهید در دست انجام است.

 

نجفی گفت: تلاش برای ساماندهی گلزار شهدا مساله مهمی است که باید مورد توجه باشد و ساماندهی گلزار در واقع حفظ شان و منزلت شهداست.

 

معاون فرماندار بهشهر افزود: زیباسازی گلزار شهدای شهرستان بهشهر در بهشت فاطمه(س) به همت و تلاش بنیاد شهید و شهرداری بهشهر در حال انجام است و با ظرافت کارها عملی شده است و امیداریم همزمان با برگزاری یادواره شهدای بهشهر کارها به اتمام برسد.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند، یادآور شد: امروزه روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است و باید نسل جدید بیش از پیش با این فرهنگ مانوس و عجین شود.

 

کد خبر 1092672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha