رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون تنها راه  کنترل کرونا است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی توأم با واکسیناسیون تنها راه جهت کنترل بیماری کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌ الله «سید نصیر حسینی» امروز (۱۷ شهریور ماه) بعد از دریافت واکسن ایرانی برکت، اظهار کرد: واکسیناسیون یکی از دو راه کنترل ویروس مرگبار کرونا به شمار می‌رود.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی توأم با واکسیناسیون تنها راه جهت کنترل این بیماری است که دو سال تمام زندگی و بیشتر فعالیت‌های انسان‌ها را در حوزه‌های مختلف مختل کرده است.

وی با بیان اینکه واکسن ایرانی برکت از بهترین نمونه های واکسن است، یادآور شد: باید به دانشمندان داخلی و علم و دانش آنها اعتماد کنیم، چرا که نشان داده‌اند در هر عرصه‌ای از بهترین ها در جهان هستند.
 
 
آیت الله حسینی با بیان اینکه متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد بنا به گزارش‌های رسیده دستورالعمل های بهداشتی به حداقل رسیده، گفت: همه باید برای حفظ سلامتی جامعه از شرکت در تجمعات پرهیز کرده و تشییع جنازه‌ها با حداقل افراد برگزار شوند.
 
کد خبر 1092678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha