آغاز پویش خرید لوازم التحریر توسط کانون رضوانفر اهواز

شهاوی گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت توجه به تحصیل دانش آموزان کم بضاعت در نظر داریم که پویش خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت مناطق حصیرآباد، منبع آباد و کوی آل صافی را راه اندازی کنیم.

«محمدشهاوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت توجه به تحصیل دانش آموزان کم بضاعت در نظر داریم که پویش خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت مناطق حصیرآباد، منبع آباد و کوی آل صافی را راه اندازی کنیم.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید رضوانفر اهواز افزود: در سال های گذشته با توجه به اینکه مدارس حضوری بوده اند کیف و قمقمه آب نیز همراه این لوازم داده می شد، اما در ۲ سال اخیر با توجه به اینکه مدارس به صورت مجازی فعالیت می کنند هزینه صرف خرید کتاب، لوازم تحریر و بسته های کمک اموزشی می شوند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس های تقویت تحصیلی از اهداف و برنامه های ما در طول سال تحصیلی جدید خواهد بود اضافه کرد: پیگیری روند آموزشی دانش آموزان، برگزاری کلاس های تقویت تحصیلی از برنامه های ما خواهد بود، در سال گذشته ۳۵ دانش آموزان را پشتیبانی کردیم در سال جاری در نظر داریم این آمار به ۵۰ دانش آموز افزایش یابد.

 

شهاوی در ادامه در خصوص ویژه برنامه اربعین حسینی گفت: همانند سال گذشته مراسم تعزیه و شبیه خوانی اربعین حسینی برگزار نخواهد شد و به جای آن مستند روایی عاشورایی یک جرعه عطش برگزار می شود، این برنامه به مدت سه شب در دهه دوم محرم برگزار شد.

 

کد خبر 1092698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha