یکی از موضوعات مهم در ترویج فرهنگ مهدوی ایجاد زیرساخت‌ های مناسب است

ناصحی گفت:یکی از موضوعات مهم در ترویج فرهنگ مهدوی و انتظار، ایجاد زیرساخت‌ های متناسب با این مضمون و با موقعیت‌های مختلف مورد نیاز عموم شهروندان، جوانان و طلاب و حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی ناصحی» در حاشیه بازدید از پروژه فرهنگی - تربیتی حضرت مهدی(عج) گفت: یکی از موضوعات مهم در ترویج فرهنگ مهدوی و انتظار، ایجاد زیرساخت‌های متناسب با این مضمون و با موقعیت‌های مختلف مورد نیاز عموم شهروندان، جوانان و طلاب و حوزه‌های علمیه است.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد اظهارکرد: پروژه فرهنگی- تربیتی حضرت مهدی(عج)، ظرفیت ارزشمندی است که به همت حجت‌الاسلام نظافت در حاشیه شهر مشهد درحال پیگیری و اجرا است و امیدواریم این مجموعه، آثار ماندگار تمدنی برای ارتقاء فرهنگ انتظار و ارتباط بین طلاب و ساکنان منطقه داشته باشد.

 

ناصحی در تشریح رویکرد حمایتی مدیریت شهری نیز تصریح کرد: شورای شهر مشهد در حد وسع و بضاعت خود از این پروژه و پروژه‌های مشابه حمایت می‌کند تا در اسرع وقت بتوان آنها را به سرمنزل مقصود رساند.

 

وی با اشاره به توان فنی و نیروهای علاقه‌مند که با انگیزه الهی پای‌کار این پروژه و تکمیل آن هستند، گفت: امیدواریم امام‌رضا(ع) نیز از این اقدام رضایت داشته باشند و گامی در جهت تعجیل ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

کد خبر 1092717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha