​گمیشان پایلوت آموزش رشته های دریایی شود

ایری گفت: با توجه به ظرفیت موجود در گمیشان، به عنوان شهرستان پایلوت برای آموزش رشته های دریایی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «جلال ایری» صبح امروز (پنجشنبه 18 شهریور) در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه در گمیشان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان گلستان باید از فرصت آموزشی استفاده کنیم.

 

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به ظرفیت موجود در استان گلستان و گمیشان پیشنهاد می کنیم این شهرستان به عنوان پایلوت آموزش رشته های دریایی در نظر گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه گمیشان جزو 31 شهرستان محروم کشور است، افزود: اشتغال معضل بزرگی است که برای رفع آن باید تدابیر ویژه ای اتخاذ شود و ایجاد رشته های دریایی در گمیشان می تواند به اشتغالزایی بیشتر در این شهرستان کمک کند.

 

ایری بیان کرد: اگر بگوییم تا 10 سال آینده می توانیم برای این دانش آموزان شغل ایجاد می کنیم گزافه است و توان آن را نداریم لذا احیای رشته های دریایی در شهرستان به اشتغالزایی کمک خواهد کرد.

 

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: درصدد احیای بندر در گمیشان هستیم و قطعاً این اقدام باعث ایجاد اشتغال در این منطقه می شود.

 

وی خواستار کمک برای تکمیل زمین چمن شهرستان گمیشان شد و با اشاره به مشکلات زیرساختی شهرستان گمیشان در ارتباط با فضای مجازی، گفت: متأسفانه در بحث فضای مجازی و استفاده از تجهیزات در گمیشان با مشکل رو به رو هستیم و امیدواریم وزارت آموزش و پرورش در این زمینه کمک کنند.

 

کد خبر 1092760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha