ضرورت ایجاد مرکز پژوهشی تخصصی حوزه بانوان در جهرم

سامانی گفت: در نشست شورای شهر جهرم با بانوان فرخته شهرستان بر ضرورت ایجاد مرکز پژوهشی تخصصی حوزه بانوان در جهرم تاکید شد.

«مصطفی سامانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری اولین نشست تخصصی بانوان توانمند شهر جهرم، گفت: این نشست با حضور بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برگزار شد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر جهرم با بیان اینکه در این جلسه نکات بسیار مهمی در رابطه با مسائل و امور بانوان مطرح و نتایج خوبی حاصل شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مدعوین با توجه به حوزه های تخصصی خود به  ارائه مسائل و مشکلات مربوط به امور بانوان پرداختند و راهکار ها و برنامه هایی ارائه دادند.

 

وی ادامه داد: همچنین در این نشست نیز تصمیم بر آن شد تا بانوان حاضر در جلسه با توجه به توانایی خود در کمیته های تخصصی عضو شوند. 

 

سامانی عنوان کرد: یکی از پیشنهاداتی که در این جلسه مطرح و مورد استقبال واقع شد ایجاد یک مرکز پژوهشی تخصصی مربوط به بانوان بود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر جهرم در پایان عنوان کرد: شورای اسلامی شهر جهرم لیست کاملی از بانوان تاثیرگذار در حوزه های مختلف شهر جهرم فراهم کرده است که در جلسات بعد از آنان دعوت به عمل می آید. 

 

کد خبر 1092769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha