فعالیت گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیر در روستاهای خوسف آغاز شد

هنری گفت: گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از امروز به مدت یک هفته فعالیت خود را در مناطق محروم شهرستان خوسف آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» امروز (۱۸ شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به مدت یک هفته در مناطق محروم شهرستان خوسف در زمینه عمرانی ارائه خدمات خواهند داشت.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: این گروه جهادی در منطقه ماژان شهرستان خوسف در روستاهای پی رود و کریم آباد در عرصه عمرانی خدماتی از جمله ساخت و مرمت خانه محروم، ساخت سرویس بهداشتی و کانال کشی مزارع ارائه خواهند کرد.

 

وی ادامه داد:گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از امروز ۱۸ شهریور ماه تا ۲۶ شهریور ماه به مدت یک هفته وارد استان و در منطقه‌ ماژان شهرستان خوست مستقر شده اند.

 

هنری با بیان اینکه اعضای این گروه جهادی حدود ۳۰ نفر هستند، تصریح کرد: این گروه در نوروز و تابستان سال ۹۸ در منطقه ماژان شهرستان خوسف فعالیت داشته اند.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته و امسال به دلیل شیوع کرونا اردوهای جهادی و حضور جهادگران در مناطق کم برخوردار مانند سال های قبل از کرونا نیست، اما جهاد و خدمت‌رسانی ادامه داشت و گروه‌های جهادی مختلف عمرانی، پزشکی، فرهنگی و... در بازه های زمانی مشخص و با حداقل افراد ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان حضور داشته و خدمت رسانی کردند.

 

به گفته وی گروه های جهادی بومی استان نیز فعالیت خود را ادامه می دهند و هر شهرستان برای محرومیت زدایی از ظرفیت گروه‌های جهادی همان منطقه استفاده می‌کند.

کد خبر 1092778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha