تقویت و تحکیم بنیان خانواده اولویت برنامه های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی است

اکبری گفت: توجه به خانه و خانواده اولویت برنامه های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حسین اکبری» در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و حقوقی شورای اسلامی شهرشهباز که با موضوع بانوان و خانواده در سالن جلسات شهرداری شهباز برگزار شد، گفت: اولویت کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مبحث خانواده است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و حقوقی شورای اسلامی شهر شهباز به اهمیت و ضرورت توجه به کارگروه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: بدلیل تاثیر گذاری این کارگروه در برنامه ریزی دقیق و منظم بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، استمرار مرتب این جلسات ضروری است

 

وی خاطر نشان کرد: با شروع بکار کمیسیون فرهنگی و فعالیت و همکاری مجدانه اعضای عضو این کارگروه شاهد برنامه ریزی و کاهش آسیب‌ها و تقویت و تحکیم بنیان خانواده ها باشیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به توجه بیشتر به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد و ادامه داد: از مدیران فرهنگی تقاضا داریم تا با نوآوری و خلاقیت و به روز رسانی برنامه ها اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند.

 

در این جلسه هریک از بانوان به ارائه برنامه ها و دیدگاه های  خود پرداختند و در این جلسه مقرر شد کار گروه بانوان و خانواده در شهر شهباز تشکیل و کلیه مشکلات و مسائل در کار گروه مطرح و برای رفع مشکلات پیگیری های لازم از سوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی صورت گیرد.

کد خبر 1092781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha