تمامی مدارس سیل زده آق قلا و گمیشان به بهره برداری رسید

​گوهری راد گفت: خوشبختانه با تلاش خیرین و بخش نوسازی مدارس تمامی مدارس آسیب دیده از سیل نوسازی و بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» امروز(پنجشنبه ۱۸ شهریور) در آیین افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه امام رضا(علیه السلام) آق قلا گفت: شهرستان آق قلا با برخورداری از حدود ۳۰ هزار جمعیت دانش آموزی و ۱۹۸ مدرسه یکی از شهرستانهایی است که با وجود قرارگیری در جوار شهرستان گرگان از لحاظ وضعیت مدرسه و فضای آموزشی نیاز به توجه بیشتری دارد.


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه در جریان سیل گلستان بیش از ۳۰ مدرسه آق قلا دچار آسیب شد، ادامه داد: خوشبختانه تلاش های خیرین و همکاران ما در بخش نوسازی مدارس به ثمر نشست و تمامی مدارس آسیب دیده از سیل نوسازی و بهسازی شده و به مرحله بهره برداری رسیده و یا اینکه در مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی بیان کرد: از بیش از ۵۰ مدرسه‌ای که در جریان سیل در شهرستان‌های گمیشان و آق قلا دچار خسارت شده بود تنها یک الی دو مدرسه دارای وسعت بالا در دست ساخت است که این موارد نیز تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

گوهری راد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۷ مدرسه توسط نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دست ساخت است که امیدوارم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

 

کد خبر 1092783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha