طرح ساماندهی مجوز کسب و کارها به سمت گفتمان مدرن در نظام مجوز دهی می رود

فیروزی با بیان اینکه طرح ساماندهی مجوز کسب و کارها به سمت گفتمان مدرن در نظام مجوز دهی می رود و موضوعات دقیق در آن دیده شده است، گفت: چهار شاخص سهولت کسب و کار به حقوق و دسترسی به وکیل مرتبط است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، علی فیروزی، رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار شب گذشته (چهارشنبه ۱۷ شهریور) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره طرح سازمانهی مجوزه ها با بیان اینکه طرح ساماندهی مجوز کسب و کارها به سمت گفتمان مدرن در نظام مجوز دهی می رود و موضوعات دقیق در آن دیده شده است، گفت: چهار شاخص سهولت کسب و کار به حقوق و دسترسی به وکیل مرتبط است بنابراین چطور می توان گفت وکالت کسب و کار نیست.


 فیروزی با بیان اینکه بر اساس این طرح کانون وکلا که تاکنون مجوزهای خود را در درگاه مجوزهای کشور بارگذاری نکرده بود باید این کار را انجام دهد، گفت: نباید آزمون وکالت را برای جلوگیری از انحصار به ذینفع بدهیم زیرا افراد ذینفع نمی خواهند بازار باز شود.


رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار گفت: نیاز مبرم به وکلا در بخش های اقتصادی از جمله گمرک و تامین اجتماعی داریم و اگر طرح مجلس اجرا شود از بحث دلالان مجوز به خوبی عبور می کنیم.

کد خبر 1092790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha