جشن شور عاطفه ها ۲۰شهریور تا ۱۱مهر در مازندران برگزار می شود

سعادت با بیان اینکه امسال جشن شورعاطفه‌ها از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهر ماه در مازندران برگزار می‌شود، گفت: مردم نوعدوست استان می توانند کمک های خود را با شماره گیری#۱*۰۱۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «احمد سعادت» امروز(18شهریور) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرساله شور عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال این ویژه برنامه با شعار «همه با هم مشق محبت بنویسیم» برگزار خواهد شد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تمامی ادارت کمیته امداد شهرستان ها و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند هستند، افزود: شور عاطفه ها از بیستم شهریور ماه آغاز و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می توانند در تهیه لوازم التحریر، پوشاک و ... دانش آموزان نیازمند کمک کنند، یادآورشد: باتوجه به تداوم شیوع کرونا و تغییر در نظام آموزشی، هم استانی های عزیز می توانند در تامین تبلت دانش آموزی نیز یاری رسان امداد استان باشند.

 

سعادت بیان کرد: در صورت بازگشایی مدارس زنگ شور عاطفه ها  در روز چهارشنبه هفتم مهرماه در مدارس طنین انداز می شود و در غیر اینصورت  این زنگ به صورت مجازی نواخته خواهد شد  و  همچنین در روزهای ۲۴ ، ۲۵و ۲۶شهریور پایگاه های کمیته امداد در میادین  شهرها و مصلی های نمازجمعه برپا می شود.

 

وی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار استان با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان گفت: مردم نوعدوست استان می توانند کمک های خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری#1*011*8877* و یا شماره کارت مجازی 6037997950149907 پرداخت کنند.

 

 

کد خبر 1092803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha