پیش بینی اتمام واکسیناسیون کرونا در فارس تا پایان آذرماه

قاسم پور گفت: با ورود محموله های واکسیناسیون به فارس پیش بینی‌ می شود تا پایان آذر ۱۴۰۰ انجام واکسیناسیون کرونا در استان به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم ‌پور»، امروز (پنج شنبه 18 شهریور) با اشاره به رده سنی تزریق واکسن در فارس در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر به افراد بالاتر از 45 سال واکسن کرونا در فارس تزریق می شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه داد: البته انجام واکسیناسیون برای دانشجویان از 18 سال به بالا در استان در حال انجام است و فارس از نظر روند تزریق واکسن کرونا در شمار استان های پیشرو قرار دارد.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: مردم استان در کنار تزریق واکسن باید به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه ویژه کنند تا شاهد مهار شیوع بیماری باشیم.

وی تاکید کرد: با ورود محموله های واکسیناسیون به فارس پیش بینی‌ می شود تا پایان آذر 1400 انجام واکسیناسیون کرونا در استان به اتمام برسد.

قاسم پور ادامه داد: تمامی ادارات و دستگاه ‌ها برای افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون همکاری خواهند کرد و مقرر شده تا دانشگاه شیراز و سایر دانشگاه ‌ها به استانداری و فرمانداری شیراز مکان مناسبی برای واکسیناسیون را اعلام کنند تا مراکز بیشتری راه ‌اندازی شود و شاهد ازدحام در مراکز تزریق واکسن نباشیم.

وی اعلام کرد: تاکنون حدود یک میلیون و ۸۵۰ هزار دز واکسن کرونا در استان فارس تزریق شده و روند تزریق واکسن تزیع شده است و دانشگاه‌ ها باید با تدابیر لازم و جلوگیری از ازدجام اجازه ندهند مراکز واکسیناسیون به دلیل شلوغی، عامل شیوع ویروس کرونا شوند.

کد خبر 1092836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha