توزیع ۲۵۰بسته گوشت به نیت امام رضا (ع) بین نیازمندان محمودآباد

هاشمی نسب از ذبح شرعی ۷رأس گوسفند به مناسبت فرارسیدن ماه صفر وبه همت خادمیاران رضوی خبر داد و گفت: این عمل خداپسندانه هر ساله در این ایام به نیابت از امام رضا(ع) و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) در شهرستان محمودآباد انجام می‌شود.

 «سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم های عزاداری امام حسین(ع) و یاران آن حضرت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) اول ماه صفر به نیت امام هشتم (ع) و سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان «عج» 7 رأس گوسفند قربانی و گوشت آن را بین نیازمندان توزیع کردند.

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد افزود: این گوشت های نذری در قالب بسته‌های یک کیلویی با حفظ شان محرومین و کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی یادآورشد: این کمک های مومنانه به ارزش تقریبی ۲۸۰ میلیون ریال به همت خادمیاران کانون‌های خادمیاری فرامده، انصارالحسین (ع) و کانون خادمیاری بیشه‌کلا انجام و در قالب حدوداً ۲۵۰ بسته گوشت در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

کد خبر 1092852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha