شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در رفع موانع تولید و سرمایه گذاری تاثیر مهمی دارد

رحیمی گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با ارائه راهکارها و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی در رفع مشکلات کشور تاثیر بسزایی ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 18 شهریور) در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: حمایت از بخش خصوصی توسط دولت در تحقق رسیدگی به معیشت مردم و مدیریت کرونا نقش موثری دارد.

استاندار فارس افزود: کرونا بر اقتصاد و زندگی مردم تاثیر گذاشته و سرمایه گذاری و تولید در تامین معیشت مردم تاثیر بسزایی دارد که باید مورد حمایت و توسعه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با ارائه راهکارها و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی در رفع مشکلات کشور تاثیر بسزایی ایفا می کند.

رحیمی تاکید کرد: در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید شاهد وجود نگاه جامع و کارشناسانه باشیم و پیشنهادات شورای گفتگوی استان فارس در اصلاح آئین نامه و قوانین در سطح کشور نقش موثری داشته است.

استاندار فارس با اشاره به ارزش های حقوقی و معنوی فعالیت های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: تجارب ارزشمند این شورا اگر به صورت مجلد عرضه شود به عنوان تجربه مفیدی برای حل مشکلات کشور نیز می تواند در آینده مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبر 1092853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha