کشور یک معمار اقتصادی می‌خواهد / مطالبه‌گری از مسئولان باید بی‌رحمانه باشد

آیت الله عاملی گفت: شرایط فعلی تحریم ها در کشور اقتضا می کند که یک جهش در حوزه اقتصادی داشته باشیم و این به یک معمار اقتصادی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» امروز (18 شهریور ماه) در مجمع مطالبه گری استان اردبیل در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: تشکیل مجموعه های مختلف در زمینه مطالبه گری در شرایط فعلی بسیار سازنده و ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: امروز که در شرایط حاد و ویژه ای قرار داریم مطالبه یک نیاز جدی است که باید با بی رحمی و شدت از مسئولان پیگیری شود.

 

وی اذعان داشت: در ابواب مختلف نیازمند مطاله گری هستیم و جوانان انقلابی باید پیگیری بسیاری از مسئله و موضوعات در زمینه های مختلف به ویژه از دولت باشند.

 

آیت الله عاملی تاکید کرد: متاسفانه امروز دوباره بیشترین یارانه پنهان دولت صرف انرژی و سایر حوزه ها می شود که برخورداری آن به طبقه مرف می رسد که باید این مسئله اصلاح شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: آخرین یافته های تکنولوژی های نظامی سپاه پاسداران امروز به داد کشور رسید و موجب عقب نشینی آنها در عرصه نظامی شد.

 

امام جمعه اردبیل عنوان کرد: اینکه آمریکایی ها اصرار دارند که سپاه باید به پادگان ها برگردند می دانند که سپاه چقدر موجب پیشرفت و ترقی کشور شد و می خواهند سپاه وارد عرصه های مختلف نشود.

 

وی اظهار داشت: شرایط فعلی تحریم ها در کشور اقتضا می کند که یک جهش در حوزه اقتصادی داشته باشیم و این به یک معمار اقتصادی نیاز دارد.  

 

آیت الله عاملی یادآور شد: ریشه همه مشکلات در عرصه فرهنگ و فرهنگ سازی که باید به این مسئله به طور جدی مطالبه گری صورت گیرد تا شاهد پیشرفت در عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشیم تا زمانی که مشکلات فرهنگی حل نشود هیچ یکی از حوزه های دیگر نیز حل نخواهد شد و فساد امروز نیز ناشی از مسئله فرهنگ است.

 

کد خبر 1092864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha