۶۶ تن از اراذل و اوباش گیلان دستگیر شدند

سردار ملکی از دستگیری ۶۶ تن از اراذل و اوباش شناسنامه دار استان به منظور تامین امنیت و پاسخگویی به مطالبه مردمی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عزیز الله ملکی» امروز(پنج شنبه، ۱۸ شهریور) در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی شهرستان رشت ایجاد امنیت را از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و با بیان اینکه پلیس با مخلان امنیت و عاملان ناهنجاری‌ها برخورد می‌کند گفت: برخورد با بر هم زنندگان امنیت مطالبه عمومی مردم از پلیس است و در این راستا از ابتدای امسال طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان در دستور کار قرار گرفت.

 

رییس پلیس گیلان با بیان اینکه ۲۶۲ نفر از مخلان نظم و امنیت در پنج ماهه نخست امسال شناسایی و دستگیر شدند اظهارداشت: این افراد برای رسیدگی به اتهامات وارده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان از موفقیت طرح برخورد با اراذل و اوباش در تعامل و همکاری با مراجع قضایی خبرداد و افزود: این طرح از ۱۳ شهریور به مدت یک هفته در استان اجرا و ۶۶ تن از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در استان دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه در قالب طرح مذکور ۱۳۱ تن نیز اخضار و توجیه شدند تصریح کرد: همچنین ۱۳۶ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز و ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تحویل مراجع قضایی شد.

 

ملکی با اشاره به عربده کشی برخی از این افراد در سطح شهر که متاسفانه چندین مورد را شاهد بودیم اذعان کرد: این افراد نیز شناسایی و دستگیر شدند و پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت استان با کسی تعارف ندارد و اخلال در نظم و آرامش حط قرمز پلیس است.

 

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و شرارت مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

 

کد خبر 1092866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha