شهید سلیمانی قبل از پاسدار انقلاب بودن، پاسدار نفس خویش بود

سردار معروفی گفت: شهید سلیمانی قبل از آنکه پاسدار انقلاب و ملت ایران باشد، پاسدار و پاسبان خود و درون رزم بسیار خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، پنجشنبه(۱۸ شهریور) در مراسم آزادسازی ۱۸ زندانی جرایم مالی و غیرعمد که در قالب " نذر حریّت" مکتب شهید سلیمانی در بیت الزهرا حاج قاسم انجام شد؛ گفت: شهید سلیمانی قبل از آنکه پاسدار انقلاب و ملت ایران باشد، پاسدار و پاسبان خود و درون رزم بسیار خوبی بود.

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: شهید سلیمانی استحکام درونی داشت که برون رزم قوی شد و فردی که از خدا بترسد، از غیرخدا نمی ترسد و حاج قاسم خدا ترس بود و به همین دلیل هیچگاه از دشمن خدا نترسید.

 



وی ادامه داد: سردار سلیمانی در امنیت جنوب شرق، در جبهه مقاومت و در سایر حوزه ها همواره در صحنه بود و نشان داد انسانی که از خدا می ترسد، از غیر خدا نمی ترسد و او بین خود و خدا را اصلاح کرده بود و خدا او را محبوب قلوب کرد.

 



سردار معروفی با بیان اینکه حاج قاسم خود را ندید و از این رو خداوند متعال او را نمایان و عزیز کرد؛ افزود: هر کس شک دارد که عزت را فقط خدا به انسان می دهد، با شهادت شهید حاج قاسم یقین پیدا کرد که تنها خداوند عزت می بخشد.

 



وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در جهان اسلام با راهبرد بزرگ خود تمام نگاه ها را به انقلاب، ولایت، جهان اسلام و شیعه تغییر داد.

 

کد خبر 1092867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha