خط شکن امروز انقلاب مطالبه گران هستند / گام های مهم بیانیه دوم انقلاب به دست مطالبه گران برداشته خواهد شد

سرلشکر جعفری گفت: گردان های خط شکن در دوران دفاع مقدس پیشگام پیروزی و افتخار آفرینی بودند و امروز نیز خط شکن انقلاب اسلامی مطالبه گران هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سرلشکر «عزیز علی جعفری» امروز (18 شهریور ماه) در مجمع مطالبه گری استان اردبیل در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: مطالبه گری خط مقدم جبهه مبارزه و جهاد امروز جوانان است و گردان های خط شکن در دوران دفاع مقدس پیشگام پیروزی و افتخار آفرینی بودند و امروز نیز خط شکن انقلاب اسلامی مطالبه گران هستند.

 

فرمانده قرارگاه بقیه الله اعظم (عج) تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مسئله مطالبه گری پیشگام تر از همه ما هستند به این مسئله تاکید دارند که باید مسئله مطالبه گری باید در جامعه فرهنگ سازی شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: البته عده ای به دلیل وابستگی به فرهنگ غرب با مسئله مطالبه گری مشکل دارند و در این راه سنگ اندازی می کنند.

 

سرلشکر جعفری عنوان کرد: اگر مسئله مطالبه گری پیش از اینها فرهنگ سازی شده بود امروز نیاز نبود که این همه هزینه شود.

 

فرمانده قرارگاه بقیه الله اعظم (عج) اعلام داشت: در گام های بیانیه دوم انقلاب هسته اصلی و نیروهای دلسوز انقلاب همین مطالبه گران هستند که راستای اجرای این بیانیه گام های مهم و اساسی برخواهند داشت.

 

وی اضافه کرد: مردم امروز استقرار عدالت را بیش از پیش مطالبه می کنند و اگر عدالت در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات به ویژه سایه های شوم فساد نیز برچیده می شود.

 

فرمانده قرارگاه بقیه الله اعظم (عج) افزود: جنگ نرم همچنان ادامه دارد و دشمنان تلاش می کنند تا با ورود به حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در این جنگ پیروز شوند اما مردم در برابر این تهدیدهای نرم ایستادگی می کنند.

 

کد خبر 1092873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha