استانداران بر اساس نیاز استان ها منصوب می‌شوند

وحیدی با بیان اینکه براساس تصمیمات و برنامه ریزی های انجام گرفته، سعی شده که استانداران بر اساس نیاز استان ها تعیین و منصوب شوند گفت: این اقدام باعث می شود بتوانیم به صورت هدفمند مشکلات کشور را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،  «احمد وحیدی» امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریور) در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر برگزار شد اظهار کرد: خوزستان استانی شهیدپرور است و خاک مقدسی دارد، خاک خوزستان و ارزش خون شهدای مختلف در این استان دارای عظمت والایی برای نظام و الهام آور و نویدبخش پیروزی‌های بزرگ است.

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی امانت الهی است که باید از آن نگهداری کرد، تا امانت دار خوبی نزد خداوند باشیم افزود: استاندار جدید هم با پشتوانه مدیریت و مسئولیت‌های کشوری مختلف و به‌خصوص دارای جایگاه علمی و استاد چند دانشگاه انتخاب شد.

 

وی با بیان اینکه خوزستان در مجموع در ابعاد مختلف کشاورزی رتبه یک کشور را دارد اضافه کرد: انتصاب نیروهای بومی با ظرفیت‌های کشوری و غنای عملی - علمی برای استان‌ها مفید بوده و دغدغه رئیس‌جمهور خوزستان است.

 

وحیدی با اشاره به اینکه یکپارچگی شرط موفقیت است عنوان کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه باید به‌صورت یکپارچه برای حل مشکلات قدم بردارند؛ سربلندی و پیشرفت استان خوزستان یک تعهد بسیار بزرگ برای دولت است، باید مسائل حاشیه‌ای بر این مسئله اصلی وحدت فائق بیاید.

 

وی تصریح کرد: خوزستان سرافراز را باید همانند دوران دفاع مقدس برای دفاع و مقاومت الگوسازی کرد تا امروز نیز نشان دهد که در پیشرفت و توسعه وحدت خوبی دارد. خدمت به مردم، رفع محرومیت‌ها و به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها باعث کسب موفقیت‌های بزرگ و حل مشکلات در کوتاه‌ترین زمان می‌شود.

 

وزیر کشور با بیان اینکه همه ظرفیت ها در خوزستان باید شکوفا شوند ابراز کرد: ظرفیت های همچون اقتصاد دریایی، کشاورزی، قومی، فرهنگی، پتروشیمی ها و ... می تواند تحول بزرگی در شکوفایی خوزستان داشته باشد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

 

وی با اشاره به لزوم تغییر سیمای شهری و حرکت به سمت نشاط بیشتر و رفع کمبودها در همه شهرهای تاکید کرد: خوزستان ظرفیت‌های معنوی بسیاری دارد که از آن جمله می‌توان به مقصد بودن برای کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و باید زیرساخت‌های گردشگری مذهبی را در این استان تقویت کرد.

 

وحیدی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات و برنامه ریزی های انجام گرفته سعی شده است که استانداران بر اساس نیاز استان ها تعیین و منصوب شوند یاد آور شد: این اقدام باعث می شود بتوانیم به صورت هدفمند مشکلات کشور را برطرف کنیم.

 

کد خبر 1092878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha