​توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین استراتژی وزارت آموزش و پرورش

کاظمی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین استراتژی وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: باید در آموزش و پرورش به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا کاظمی» بعد از ظهر امروز(پنجشنبه 18 شهریور) در آیین افتتاح مدرسه سردار شهید سلیمانی(حیات طیبه) گرگان اظهار کرد: هیچ صدقه عمومی بهتر از تعلیم و تربیت نیست.

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: افتتاح این پروژه های بزرگ در این حجم در قالب چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

 

وی بیان کرد: دانش آموزی که در این فضای زیبایی و با این وسعت تعلیم و تربیت می شود با انسان های دیگر متفاوت است.

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: امیدواریم همچنان توسعه فضاهای حیات طیبه با نام سردار شهید سلیمانی در کشور تداوم یابد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: بالاترین ماموریت در نظام تعلیم و تربیت انتقال فرهنگ و سبک و سیره ائمه معصومین(علیهم السلام) به نسل بعد است.

 

کاظمی با بیان اینکه بزرگترین انحراف تعلیم و تربیت زمانی صورت گرفت که مسیر خود را صرفاً به مسیر آموزشی محدود کرد، افزود: باید توسعه فرهنگ مکتب شهید سلیمانی و شهدا را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین استراتژی وزارت آموزش و پرورش  دانست و گفت: باید در آموزش و پرورش به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشیم.

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از معیشت فرهنگیان به رتبه بندی معلمان گره خورده است، تأکید کرد: با جدیت تمام پیگیر این مسئله هستم، در روزهای آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح خواهد شد و در نخستین فرصت آن  را نهایی خواهیم کرد.

 

کاظمی با بیان اینکه شاخصه های استان گلستان متوسط به پایین است و باید به این استان به صورت ویژه توجه شود، ابراز داشت: در تجهیز هنرستان ها به گلستان اهتمام بیشتری خواهیم داشت و در حوزه اعتبارات نیز برای این استان تجدیدنظر می شود تا مشکلات آموزشی آن برطرف شود.

 

 

کد خبر 1092880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha