بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می‌شود

فتحی پور از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) با حضور مادران و دختران سه تا هفت سال در پیاده‌ راه فرهنگی رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد فتحی‌پور» امروز(پنج‌شنبه، 18 شهریور) با اشاره به برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) با حضور مادران و دختران سه تا هفت سال در پیاده‌ راه فرهنگی رشت گفت: این سفره به نیت تعجیل در فرج و ظهور امام زمان(عج) برپا می‌شود.

 

مسئول تبلیغات هیئت روضات‌ الحسین(ع) رشت با اشاره به اینکه این مراسم با توجه به شرایط کرونایی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: مراسم سفره جهانی حضرت رقیه(س) چند سالی است که با هدف زنده نگه‌داشتن ارزش‌های شیعی و احیای آئین‌های عزاداری سنتی در سراسر کشور و استان گیلان برگزار می‎‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم روز شنبه( 20 شهریور ) مصادف با چهارم صفر 1443 بعد از نماز مغرب و عشاء به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‎‌شود تصریح کرد: مراسم برپایی سفره حضرت رقیه(س) در رشت با قرائت قرآن «ساعد اصلانی» و مجری و شعرخوانی «امیرحسین رنجی» همراه است.

 

مسئول تبلیغات هیئت روضات‌ الحسین(ع) رشت حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان را سخنران این مراسم و «مسعود عارفی» و «مجتبی رستمی» را مداحان مراسم اعلام کرد.

 

فتحی‌پور تاکیدکرد: برپایی بزرگ ترین سفره حضرت رقیه(س) به همت مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین(ع) و با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت و هیئت روضات الحسین(ع) این شهر برنامه‌ریزی شده است.

 

کد خبر 1092897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha