تحقق پروژه عمرانی مترو قطار شهری کرج مطالبه عمومی مردم و اعضاء شورای شهر است

اعضای شورای اسلامی شهر کرج در جریان بازدید میدانی از خط دو مترو شهری کرج و ایستگاه های چارراه طالقانی، میدان شهید آجرلو، سه راه رجایی شهر و پست برق نسبت به لزوم تسریع در جریان پروژه به عنوان مطالبه عمومی مردم تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، اعضای شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور از خط دو مترو شهری کرج و ایستگاه های چارراه طالقانی، میدان شهید آجرلو، سه راه رجایی شهر و پست برق بازدید به عمل آوردند.

 

طی این بازدید پیشرفت های موثر این پروژه در طول سال های اخیر مورد توجه قرار گرفت و بر ضرورت اتمام پروژه به عنوان یکی از مطالبات عمومی مردم شهر کرج تأکید شد.

 

اعضاء شورای شهر کرج با ضروری خواندن رفع موانع ممکن، نسبت به هماهنگی و تلاش به منظور بهره برداری هرچه سریع تر از این پروژه با توجه به رشد جمعیت استان البرز و میزان ترددها در مرکز استان اشاره کردند.

 

 

براساس این خبر، راه اندازی بخش از پروژه قطارشهری کرج در آینده نزدیک بنابر زمان بندی مشخص شده تا رسیدن به میدان شهید سلطانی مورد توجه قرار گرفت. همچنین ضرورت بهره مندی از کارشناسان توانمند مدیریت شهری به منظور راه اندازی پروژه خط ۲ شهری تأکید شد.

 

« حسین مهاجری، سیدمرتضی اعتصامی، عمار ایزدیار، علی قاسم پور، مسعود محمدی و مریم قهرمانی صارم از اعضای شورای اسلامی شهر کرج بودند که در این بازدید میدانی حضور بهم رساندند. 

 

 

کد خبر 1092901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha