برگزاری مسابقه دلنوشته و کتابخوانی اربعین در آستارا

هدایتی از برگزاری مسابقه دلنوشته و کتابخوانی اربعین به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آستارا در این شهرستان خبر داد.

«یوسف هدایتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بندر آستارا گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مسابقه دلنوشته و کتابخوانی اربعین در آستارا برگزار می‌شود.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بندر آستارا به شرایط شرکت در مسابقه دلنوشته اربعین اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند در موضوعات اربعین حسینی و دلنوشته‌ای به امام حسین(ع) آثار ارسال کنند.

 

وی ۳۰ شهریور سال جاری را آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه دلنوشته اربعین اعلام کرد و گفت:  آثار باید به آیدی‌های نرم‌افزار شاد mosabaghat_arbain_1mosabaghat_arbain_2@ و mosabaghat_arbain_3@ ارسال شود.

 

هدایتی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه کتابخوانی اربعین،اظهارکرد: مسابقه کتابخوانی اربعین از کتاب «پدر، عشق و پسر» اثر سید مهدی شجاعی برگزار می‌شود.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بندر آستارا با بیان‌اینکه دانش‌آموزان باید پی‌دی‌اف کتاب را در آدرس www.moazen_haram.ir  دانلود و پس از مطالعه در مسابقه شرکت کنند، افزود: آزمون مسابقه کتابخوانی ۳۰  شهریور برگزار می‌شود.

 

هدایتی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند در مسابقه دلنوشته و کتابخوانی اربعین شرکت کنند، خاطرنشان‌کرد:به نفرات برگزیده مسابقات به قید قرعه بسته‌های اینترنتی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 1092921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha