۸۵ درصد فرهنگیان گلستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند

حق شناس گفت: ۸۵ درصد از فرهنگیان استان گلستان نوبت نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» بعد از ظهر امروز(پنجشنبه 18 شهریور) در آیین افتتاح مدرسه سردار شهید سلیمانی(حیات طیبه) گرگان اظهار کرد: 12 روز دیگر سال تحصیلی جدید آغاز می شود و تمام تلاش  خود را به کار می گیریم تا شرایط برای حضور غیرمجازی دانش آموزان در مدارس فراهم شود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: تا 24 ساعت گذشته 41 درصد از جمعیت گلستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند و نزدیک به 18 درصد نیز نوبت دوم را دریافت کردند.

 

وی با بیان اینکه 85 درصد از فرهنگیان استان گلستان نیز واکسن کرونا را در نوبت نخست دریافت کردند، با اشاره به اهمیت آموزش حضوری گفت: هیچ چیزی جایگزین آموزش حضوری دانش آموزان نمی شود.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: اجازه نمی دهیم که سلامت دانش آموزان و فرهنگیان به خطر بیافتد و براساس نظر ستاد کرونا عمل می کنیم.

 

حق شناس ابراز داشت: پس از شیوع کرونا آموزش لطمه جدی دیده و باید تلاش کنیم که پیامدهای کرونا در حوزه اُفت آموزشی کمتر شود.

 

استاندار گلستان افزود: تقریباً 900 روز از وقوع سیل در گلستان می گذرد و از ابتدای وقوع سیل تاکنون  550 کلاس درس در استان گلستان ساخته شده که این به معنی آن است هر دو روز یک کلاس در استان ساخته شده است.

 

 

کد خبر 1092931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha