مهرواره اوج با رویکرد خدمت رسانی به نیازمندان شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود 

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: لبیک به منویات مقام معظم رهبری با رویکرد خدمت رسانی به نیازمندان و با محوریت مساجد، طرح مهرواره اوج در شهرستان عنبرآباد اجرا می شود.

حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری با رویکرد خدمت رسانی به نیازمندان و با محوریت مساجد، طرح مهرواره اوج در شهرستان عنبرآباد اجرا می شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد ابراز کرد: بنا بر درخواست اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای امداد رسانی و اوج گرفتن کمک های مومنانه در شرایط کرونایی کشور با محوریت مساجد محلات، شهرستان عنبرآباد نیز با لبیک به امام جامعه، مهرواره اوج را در این شهرستان برگزار می کند.


وی در بیان سطح و هدف از اجرای طرح مهرواره اوج، تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح بالا بردن سطح خدمت رسانی در جامعه با رویکردهای مختلف و محوریت ائمه جماعات مساجد شهرستان است که تجدید کمک مومنانه به نیازمندان جامعه از اولویت و اهم اجرای این طرح می باشد.


حجت الاسلام فضیلتی نیا با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان، اظهار کرد: بزودی با کمک بنیاد هدایت، کمیته امداد خمینی (ره)، خیرین محترم و امامان محلات شهرستان، بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: مهرواره اوج از طرح های خوب و ارزشمند به شمار می آید که طی آن امامان جماعت مساجد شهرستان، موارد و مشکلات محلات را یافته و با اخذ کمک از مسئولین و خیرین در راستای کمک به رفع موانع و مشکلات اقدام می‌کنند.

کد خبر 1092943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha