ترک تحصیل برخی از دانش آموزان گلستانی به دلیل نبود مدرسه/ عدم دسترسی دانش آموزان مناطق مرزی گلستان به شبکه شاد

ایری گفت: متأسفانه در برخی از روستاهای استان گلستان دانش آموزان به دلیل نبود مدرسه ترک تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالجلال ایری» عصر امروز (پنجشنبه 18 شهریور) در شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: ساخت و ساز برخی از پروژه ها بسیار طولانی شده و اجرای برخی از این پروژه ها زمان بر شده و گاهی تا 15 سال طول کشیده است.

 

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس ادامه داد: آموزش و پرورش برای تکمیل مدرسه شهید جمشیدی بندرترکمن، داشلی کر و بسیاری از پروژه ها وعده داده ولی عملیاتی نشده است.


وی با بیان اینکه برخی از پروژه ها نیاز روز است و براساس شرایط روز باید اجرایی شود، بیان کرد: متأسفانه در برخی از روستاهای استان گلستان دانش آموزان به دلیل نبود مدرسه ترک تجصیل می کنند و یا در برخی موراد خانواده ها به دلیل تلفیق دختر و پسر اجازه نمی دهند که فرزندشان به مدرسه بیاید.


ایری بر ضرورت بهبود زیرساخت های مجازی در برخی نقاط گلستان تأکید کرد و یادآور شد: شاید شرایط کرونایی در بسیاری از نقاط مشکل خاصی را ایجاد نکرده بود ولی دانش آموزان مناطق محروم به دلیل ضعف زیرساختی این مناطق در حوزه اینترنت از تحصیل عقب ماندند.


نماینده مردم غرب گلستان در مجلس با بیان اینکه در مدارس روستاهای مرزی ما سیستم شاد جوابگو نیست، متذکر شد: انتظار داریم هیئت دولت تدابیری برای بهبود این مسئله اتخاذ کند.

 

 

کد خبر 1092945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha