بسیج رسانه باید اخلاق در رسانه را تقویت کند/۱۵ هزار بسیجی در کشور عضو بسیج رسانه هستند

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: بسیج رسانه باید اخلاق در رسانه را تقویت کند و بگونه‌ای عمل کند که اخلاق در رسانه گم نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: بسیج رسانه ساختار مشخصی دارد و با کمک اصحاب رسانه شکل می‌گیرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه بستر لازم برای تولید محتوا باید فراهم شود، افزود: زمانیکه دشمنان، تخریب‌گرایان و کسانیکه به مرزهای این سرزمین چشم داشتند، با جنگ سخت این مرز و بوم را نشانه گرفتند اما اکنون با جنگ نرم بدنبال تغییر افکار و اهداف مردم هستند.

 

 

وی یادآور شد: امروز بسیج رسانه باید اخلاق در رسانه را تقویت کند و اهداف رسانه را مدنظر قرار دهد تا اخلاق در رسانه نباید گم شود.

 

 

بصیری بیان کرد: خبرنگاران رسالتشان رسالت انبیاء است و بی‌شک اسلام از طریق قلب‌ها با اقناع وارد شد و بسیج رسانه نیز در این راستا ورود پیدا کرده است.

 

 

رییس سازمان بسیج رسانه کشور اعلام کرد: فرهنگ غنی ایران اسلامی با فرهنگ غرب متفاوت است و همه ما در قبال پروردگار و حتی جامعه مسئولیم.

 

 

بصیری اضافه کرد: در حال حاضر در سراسر کشور ۱۵ هزار بسیجی عضو بسیج رسانه هستند و شبکه توزیع محتوا در ایران فعال است که باید به منطقه‌ای تبدیل شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه نظام جامع صنفی خبرنگاران برای رفع مسائل اصحاب رسانه در کشور باید فعال شود، اضافه کرد: در سراسر کشور دفاتر بسیج رسانه در استان‌ها فعال است و ۲۰۰ کانون نیز در کشور وجود دارد و همه ما باید از صنف خودمان دفاع کنیم.

 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس نه برای ملت ما بلکه برای همه جهانیان می‌تواند محور وحدت و تقریب قرار گیرد و این هفته می‌تواند موجب نزدیک شدن دل‌ها و یادآوری تلاش رزمندگان باشد.

 

 

کد خبر 1092968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha