محدودیتی برای توزیع واکسن کرونا وجود ندارد

عین اللهی گفت: به لطف خدا تعداد زیادی واکسن وارد کشور شده و ما محدودیتی نداریم و به خوبی می توانیم در اختیار مردم قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «بهرام عین اللهی» امشب «پنجشنبه ۱۸ شهریور» در حاشیه سفر به قزوین در استانداری قزوین بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که توفیق یافتیم در قزوین، این استان شهید پرور حضور پیدا کنیم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: استان قزوین به ویژه شهر قزوین میزبان مسافران بسیاری است و هر روز افراد بسیاری در اینجا تردد می کنند و علاوه بر اینکه باید به مردم این استان خدمات ارائه شود، باید به مسافران هم خدمات داده شود و میزان زیرساخت های موجود در شهر و استان قزوین خوب نیست و باید تقویت شود.

 

وی اعلام کرد: در این بیماری کرونا زحمات زیادی به دوش مدافعان سلامت افتاده که با تلاش شبانه روزی سعی کردند خدمت کنند.

 

عین اللهی توضیح داد: در بدو ورود به قزوین در یک مرکز تجمیع واکسیناسیون حضور یافتم که به صورت شبانه روزی بود و افراد داوطلب تا این وقت شب مشغول کار بودند که این حرکت انقلابی است و از مردم خوب استان قزوین تشکر می کنم.

 

وی خاطر نشان کرد: برای مهار بیماری کرونا بزرگترین کار ما واکسیناسیون است و به لطف خدا تعداد زیادی واکسن وارد کشور شده و ما محدودیتی نداریم و به خوبی می توانیم در اختیار مردم قرار دهیم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: استان و شهر قزوین اولویت خاصی برای این کار دارد و با تلاشی که مردم انجام می دهند به طور مطمئن به زودی شاهد کم شدن بیماری و شدت این بیماری خواهیم بود.

 

کد خبر 1093005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha