امروز نبرد سختي در مساله فرهنگ در حال انجام است

آيت الله علوي گرگاني گفت:امروز نبرد سختي در مساله فرهنگ در حال انجام است و دشمنان دست به دست هم داده اند تا جوانان وا از دين و معنويت دور كنند. 

به گزارش خبرگزاري شبستان از قم آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید امشب در ديدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: تلاش کنید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نیروی جوان بیشتر استفاده شود؛ امروز اغلب مشکلات و گرفتاری‌های جامعه از بیکاری جوانان ناشی است.

 

وی  افزود: بیکاری جوانان می تواند دین و اعتقادات‌شان را دچار چالش و بحران کرده و آنها را در ورطه بی دینی قرار دهد.

 

مسوولان فرهنگی باید نسل جدید و جوانان را به نحوی تربیت و آموزش دهند که ارزش های دینی در وجود آنها نهادینه شده و آنها خیر و آخرت خود را در پایبندی به مفاهیم دینی جستجو کنند.

این مرجع تقلید اظهار داشت: مسوولان دولتی باید تلاش کنند ارتباط خود را با علما و فضلای حوزه علمیه حفظ کنند و مراجع تقلید نیز وظیفه دارند مسوولان را راهنمایی و دعا کنند.

 

آیت الله علوی گرگانی افزود: امروز نبرد و جنگ سختی  در مساله فرهنگ در حال انجام است و دشمنان دست به دست یک دیگر دادند تا جوانان را از ارزش های دینی و معنوی دور کنند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد از هنرمندان و افراد مستعد در داخل این وزارتخانه استفاده کرده و از این افراد خوش ذوق حمایت نماید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت و گو کرد

کد خبر 1093007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha