شاهد پیشرفت‌های خوبی در یگان‌های پدافند هوایی هستیم

امیر رحیم‌زاده با بیان اینکه هر روز شاهد پیشرفت‌های خوبی در یگان‌های پدافند هوایی هستیم و آسمان کشور با دقت مورد رصد و پایش همرزمان ما است گفت: آموزش‌‌ها و تمرینات لازم نیز متناسب با تهدیدات احتمالی در این یگان‌ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «امیر قادر رحیم‌زاده» شب گذشته در حاشیه بازدید از یگان‌ پدافند هوایی شهید قاسم حمید شمال خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به بازدید از یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه مستقر در خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه در این بازدید‌ها، آمادگی‌ها را در حد بالایی دیدیم و شاهد پیشرفت‌های روزافزونی در ابعاد سرمایه انسانی، تجهیزات و خلاقیت‌ها و ابتکارات و روش‌های کار هستیم.

 

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: هر سری که به یگان‌های پدافند هوایی سرکشی می‌کنیم، یگان‌ها را در حال پویایی و با انگیزه بسیار خوبی می‌بینیم و این نشان می‌دهد که آنها در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارند.

 

وی با بیان اينکه امروز در سطح یگان‌های پدافند هوایی، خلاقیت‌ها، ابتکارات و بهینه‌سازی‌هایی را مشاهده می‌کنیم که مثال‌زدنی است اذعان کرد: این مسئله، احساس مسئولیت این یگان‌ها را ثابت می‌کند و باید آنچه که در توان داریم را آماده کنیم و آماده رزم باشیم.

 

امیر رحیم‌زاده تصریح کرد: وضعیت یگان‌های پدافند هوایی خوزستان را بررسی کردیم و از همه لحاظ مورد ارزیابی قرار دادیم که به لطف خداوند متعال، این شادابی، پویایی، انگیزه بالا، فعالیت و تحرکی که در آنها دیدیم بسیار عالی بود.

 

وی با اشاره به اینکه هر روز شاهد پیشرفت‌های خوبی در یگان‌های پدافند هوایی هستیم و آسمان کشور با دقت مورد رصد و پایش همرزمان ما است عنوان کرد: در سایت‌های راداری و ایستگاه‌های جمع‌آوری اطلاعات هم حضور پیدا کردیم که تمامی اطلاعات، فعالیت‌ها و تحرکات منطقه به دقت رصد و پایش می‌شوند.

 

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اينکه تمرینات نیروهای فرامنطقه‌ای و کشورهای همسایه مورد توجه و تجزیه و تحلیل ما هستند و به دقت آنها را رصد می‌کنیم بیان کرد: آموزش‌‌ها و تمرینات لازم نیز متناسب با تهدیدات احتمالی در یگان‌های پدافند هوایی در حال انجام است.

 

وی خاطر نشان کرد: با ارزیابی‌های صورت گرفته، شاهد پیشرفت روزافزونی در عرصه پدافند هوایی در همه یگان‌های گسترش‌یافته ارتش و سپاه هستیم.

 

کد خبر 1093046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha