پایگاه وحدتی دزفول  نقش کلیدی  در دفاع از این مرز و بوم داشته است

حجت الاسلام قاضی دزفولی در دیدار فرماندهان پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: پایگاه دزفول یک پایگاه اثرگذار در کشور بوده و افتخارات فراوانی را به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در دیدار با فرماندهان پایگاه چهارم شکاری دزفول اظهار کرد: پایگاه وحدتی دزفول در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی و مهمی در دفاع از این مرز و بوم داشته و داشتن چنین سربازان فداکار و نیروهای ولایی موجب مباهات ملت ایران است.

 

امام جمعه دزفول افزود: خون پاک شهدا و استقامت و پایداری مردم دزفول همه در افتخاراتی که نصیب ملت شده سهم داشته‌اند، میراث گرانبهایی است که همه باید مراقب آن باشیم.

 

همچنین «امیر ولدی» فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح خصوصا نیروهای پایگاه هوایی تصریح کرد: رشادت های پایگاه وحدتی دزفول در ماه های نخست جنگ تحمیلی در تاریخ دفاع مقدس ماندگار شده و برگ زرینی در دفتر دفاع مقدس ثبت کردند.

 

در این دیدار، حاضران با زیارت پرچم مرقد مطهر امام حسین (ع) و مدیحه سرایی مادحان، یاد شهدای کربلا و شهیدان قیام ۱۷ شهریور را گرامی داشتند.

 

کد خبر 1093064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha