قتل و کشتار  باعث ایجاد فساد در جامعه می‌شود

امام جمعه سنندج گفت: قتل و کشتار باعث ایجاد فساد در جامعه و آلودگی زندگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه سنندج با اشاره به اینکه پیروی از دستورات خداوند و آموزه‌های قرآن لازمه زندگی همه انسان‌هاست، اظهار کرد: محل زندگی انسان تنها با زباله آلوده نمی‌شود بلکه این قتل و کشتار است که موجب ایجاد فساد در جامعه و آلودگی زندگی می‌شود.

 

 

وی افزود: خداوند در روز قیامت تمام اعمال و رفتار ما را مورد محاسبه قرار می‌دهد و ذره‌ای در حق کسی ظلم نمی‌کند.

 


ماموستا رستمی با بیان اینکه همه ما با رفتار و اعمالمان باید برای توشه آخرت تلاش کنیم، بیان کرد: پس قبل از مرگ برای سعادت خود و خشنودی خداوند باید گام برداریم.

 


 امام جمعه سنندج همچنین با اشاره به اهمیت کار و تعاون و تاکید دین اسلام بر همکاری و تعاون اعلام کرد: بارها در قرآن کریم به تعاون و همکاری اشاره شده است.

 


وی همچنین بر لزوم فرهنگ‌سازی ایجاد تعاونی در جامعه و گسترش فرهنگ کار و تولید تاکید کرد و افزود: مسوولان و دولت نیز باید حامی تعاونی‌ها باشند و برای توسعه این نهادهای خصوصی در کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

امام جمعه سنندج به انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خطه کردستان اشاره و اضافه کرد: امیدواریم ایشان برای مردم ایران از جمله کردستان مفید بوده و تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه جوانان بکار گیرد.

کد خبر 1093103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha