گره زدن مشکلات  به توان داخلی و ظرفیت های درون کشور نقطه امید دولت سیزدهم است

امام جمعه گچساران با بیان اینکه دولت باید خدمتگزار ملت باشد، گفت: در دولت جدید بارقه هایی از امید جریان پیدا کرده که حلال مشکلات را به توان داخلی و ظرفیت های درون کشور گره زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید امین الله حجازی» ظهر امروز (۱۹ شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهر گچساران، گفت: از بیرون کشور و تعداد اندکی درون کشور به نوعی وانمود می کردند که انقلاب و نظام در سراشیبی سقوط است، در حالی که ناامیدی به جامعه تزریق می کردند و فقط می گفتند که نمی توانیم، و رفع همه مشکلات کشور را به ارتباط با غرب و آمریکا گره می زدند.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه دولت باید خدمتگزار ملت باشد، اظهار کرد: در دولت جدید بارقه هایی از امید جریان پیدا کرده که حلال مشکلات را به توان داخلی و ظرفیت های درون کشور گره زده است، چرا که گفته شد دولتی انقلابی بر سرکار آمده است.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور مسیر حرکت دولت را همان مسیر اهل بیت علیهم السلام و خدمتگزار مردم عنوان کرده، افزود: با عنایت امام زمان (عج) بحث مشکلات و گرانی ها با همراهی ملت کم کم هم مرتفع خواهند شد.

 

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: رئیس جمهور در ابتدای کار دولت خود به استان های محروم سفر می کنند و تلاش دارند تا اعتماد از دست رفته و امید را دوباره به مملکت برگردانند و عملا‌ نیز مبارزه با فساد و اشرافی گری را آغاز کرده است.

 

خطیب جمعه گچساران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های خالصانه و امیدوار کننده دولت جدیدف یادآور شد: روحیه انقلابی،‌ کار و تلاش، امید و نشاط مجددا به کشور باید بازگردد‌.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه های نظامی حرف نخست را در منطقه می زند و این عزتی است که پایه های استکبار جهانی را به لرزه درآورده و این همان اوج عزت و اقتدار در جهان است که کشتی ها و ناوهای ما شرق و غرب عالم را این گونه درمی نوردند.

 

امام جمعه گچساران گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهداء، جهان را از خواب بیدار کرده، چرا که قرار براین است این ملت سربلند، مقتدر و مقدمه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشند.

 

وی تصریح کرد:امروز دشمن ناامید شده است اما برخی هادرداخل بازهم نمی بینند و انتظارداریم دولتمردان هم از این یاوه گویی هاچه درون کشور و چه برون کشور ناراحت نشوند و تلاش کنند مشکلات کشورمان حل شوند و دشمن بازهم ناامید شود و چراغ سبزی هم نبیند.

کد خبر 1093106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha