آغاز ثبت نام معلمان حق التدریس و نهضت سواد آموزی در دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام از سرباز معلم، حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

«منصور نیک پناه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت: در ورودی شهر زاهدان بعد از پلیس راه اولین میدانی که به آن می رسیم زمینی به وسعت 40 هکتار برای ساخت دانشگاه فرهنگیان اخذ شده و از طریق وزارت مسکن رسما به ما اعلام شد که زمین به نام دانشگاه فرهنگیان مصوب شده است و به این ترتیب آرام آرام با کمک خیرین و از محل اعتبارات ملی و استانی در یک پروسه زمانی معقول و در شان معلمین استان، دانشگاه فرهنگیان را می سازیم.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان ادامه داد: وسعت فضای جدید دانشگاه فرهنگیان 4 برابر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان است و بهتر می توانیم فضای های آموزشی، رفاهی و خدماتی را در این دانشگاه جانمایی کنیم.

 

نیک پناه یادآور شد: بعد از اینکه دانشگاه فرهنگیان ساخته شد طی چهل سال هرگز ساخت و ساز نداشته ایم اما در این سه سال اخیر ساخت و ساز بی نظیر است؛ تمامی فضاهای فیزیکی تعمیر شده و پردیس رسالت یک نوسازی کامل در آن صورت گرفته است.

 

وی افزود:  بروز رسانی سیستم ویدیو کنفرانس و بر خط با دانشجویان و تجهیز و تکمیل کتابخانه دانشگاه فرهنگیان انجام شده است.

 

نیک پناه تصریح کرد: سلف سرویس دختران که قبلا ظرفیت 500 نفر را داشت به 850 نفر در یک سانس گسترش پیدا کرد.

 

وی افزود: مناقصه افزایش ظرفیت سلف سرویس حوزه مطهری در حال برگزاری است و در شرایط فعلی 400 تا 500 نفر در یک سانس غذا می دهیم که با اجرای این مناقصه به دو برابر افزایش می یابد یعنی در یک زمان به هزار نفر سرویس خواهیم داد.

کد خبر 1093110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha