فرار اسرای فلسطینی ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را به خوبی نمایان کرد

امام جمعه دهدشت با اشاره به فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان صهیونیست ها این اقدام را لرزش در لانه عنکبوت خواند و گفت: این کار ضعف نظام امنیتی رژیم را به خوبی نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌ الاسلام والمسلمین «علی وحدانی‌ فر» ظهر امروز (۱۹ شهریور ماه)در خطبه های نماز جمعه دهدشت، با بیان اینکه تعامل با جهان باید مبتنی بر نگاه واقع بینانه و نه نگاه ارباب و رعیتی باشد، گفت: نگاه به مذاکره برای مذاکره مد نظر نیست، بلکه استیفای حقوق ملت بسیار مهم است.

 

امام جمعه دهدشت در ادامه توصیه‌های رهبر انقلاب به هیئت دولت را یادآور شد و با اشاره به بازخوانی نامه ۵۳ نهج‌ البلاغه در فرمایشات معظم له، اظهار کرد: دولت سیزدهم اهتمام فوق‌ العاده ای به طبقه محروم، زاغه نشینان و مستضعفان داشته باشد.

 

وی اقدامات اخیر رئیس جمهور در سفرهای جمعه به استان‌ها را ستودنی خواند و افزود: مردم صبح جمعه از خواب بیدار می‌شوند متوجه حضور رئیس جمهور در شهرها می‌شوند که این حرکت تفکر بین نگاه‌ها را نشان می‌دهد.

 

حجت الاسلام وحدانی فر ادامه داد: در این سفرها مسئولان حرف مردم را بدون واسطه می‌ شنوند و برای رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های آنها برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گیرد.

 

امام جمعه دهدشت یادآور شد: انتخاب مشاور دلسوز، امین، کاربلد و متخصص می‌تواند راهگشای برنامه‌های دولت باشد.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و دولت مردان جلوگیری از رانت‌ خواری را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: مردم با چنین اقداماتی نسبت به آینده کشور امیدوار خواهند شد.

 

حجت الاسلام وحدانی‌ فر در بخش دیگری از سخنانش موضع‌گیری رئیس جمهور و وزیر خارجه در زمینه مذاکره را مورد اشاره قرار داد و گفت: فرمایش اساسی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «مذاکره برای مذاکره معنا ندارد» از زبان آنها هم شنیده شد.

 

امام جمعه شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: اتلاف وقت، فرصت کشی و روند فرسایشی در مذاکرات باید جمع شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه جریان انقلاب باید برخورد با مسببان وضع موجود را مطالبه کنند و پنهان کاری مسببان وضع موجود صحیح نیست، افزود: بر خلاف برخی که برای فراموش شدن خیانت‌های گذشته توئیت می‌زنند، نباید اجازه داده واقعیت‌ ها زمین گیر شود.

 

حجت‌ الاسلام وحدانی‌ فر با اشاره به فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان صهیونیست این اقدام را لرزش در لانه عنکبوت خواند و گفت: این کار ضعف نظام امنیتی رژیم را به خوبی نمایان کرد.

 

امام جمعه دهدشت به هفته تعاون و کار اشاره کرد و گفت: فرهنگ کار، همکاری و تعاون مهم است، کار صرفا پشت میزنشینی نیست بلکه جامعه به همه مشاغل نیاز دارد.

کد خبر 1093125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha