استقرار ۳۵ پایگاه پویش مردمی «مشق احسان» در گلستان 

سلمان زاده از راه اندازی ٣۵ پایگاه پویش مردمی «مشق احسان» توسط گروه های مردمی در تمامی شهرهای گلستان با هدف مشارکت و حمایت از دانش آموزان نیازمند در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی سلمان زاده» شامگاه امروز در جمع خبرنگاران گفت: ٣۵ پایگاه پویش مردمی «مشق احسان» توسط گروه های مردمی از جمله گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و هیئات در تمامی شهرهای استان با هدف مشارکت و حمایت از دانش آموزان نیازمند در استان راه اندازی شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام«ره» گلستان افزود: به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند برای تهیه لوازم التحریر برای مشارکت خیران، دستگاه های اجرایی و همه آحاد مردم استان گلستان در مناطق کمتر توسعه یافته با مساعدت بنیاد احسان و همکاری گروه های جهادی همکار ستاد، نسبت به استقرار جایگاه پویش مشق احسان در کلیه شهرهای استان اقدام شد.


وی ادامه داد: در همه شهرها و پاساژها و مراکز فروش، جایگاه های ویژه این پویش ایجاد شده است.

 

سلمان زاده گفت: با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، در این پویش تعداد ۶ هزار بسته لوازم التحریر از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره جهت دانش آموزان این استان اختصاص که به زودی در استان توزیع و مقرر است با همیاری و مشارکت گروههای جهادی این ستاد این رقم به بیش از ۱۰ هزار بسته برسد.

کد خبر 1093150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha