۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی یکسال اخیر برای رودسر و املش جذب شد

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه در یکسال اخیر ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای دو شهرستان رودسر و املش جذب شده است گفت: بر سر منافع مردم با کسی تعارف ندارم و تنها اولویتم رفع کمبودها و محرومیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز (جمعه، 19 شهریور) در جمع مردم چابکسر اظهار داشت: دولت انقلابی با مشارکت بالای مردم کار خود را شروع کرد و انتظارمان این است مشکلات و موانعی که وجود دارد با همکاری همه قوا حل شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس موضوع تامین واکسن را جزو اولویت‌هایی که باید در دستور کار دولت قرار داشته باشد خواند و با بیان اینکه روند واکسیناسیون هم‌اینک رضایت بخش است افزود: با تمهیدات خوبی که دولت داشت واردات واکسن هم به خوبی انجام شده و همچنان هم در جریان است.

 

صفری ملک میان جمعیت 200 هزار نفری دو شهرستان و نیاز به یک بیمارستان مجهز را هم مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم تجهیزاتی مانند دستگاه سی تی اسکن وارد بیمارستان شد و همچنین دستگاه‌های اکسیژن ساز را هم تهیه کرده و در اختیار بیمارستان‌های رودسر و املش قرار دادیم.

 

وی کمک‌های مردم و خیران برای تجهیز بیمارستان‌های دو شهرستان رودسر و املش را هم پس از جلسات مشترکی که در فرمانداری برگزار شد مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: جلساتی هم با دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار کردیم و کمک‌هایی را هم جذب کرده و در اختیار حوزه بهداشت و درمان دو شهرستان قرار دادیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه برای تجهیز کامل بیمارستان رودسر با قیمت‌های امروز به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است اذعان کرد: ما در کشور در شرایط سخت مالی قرار داریم و در این شرایط سخت و کمبود بودجه شدید مدام در حال تلاش و رایزنی هستیم تا اعتبارات لازم را برای دو شهرستان جذب کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس مشارکت خیران در اتمام عملیات ساخت درمانگاه نیمه کاره چابکسر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: طبق آخرین جلسه‌ای که با رییس دانشگاه علوم پزشکی داشتیم قرار شد ایشان شخصا ورود کنند و تامین اعتبار لازم را برای درمانگاه چابکسر انجام دهند.

 

صفری ملک میان در ادامه شروع به کار شوراهای شهر روستا، آغاز به کار دهیاران جدید و شهرداران را هم متذکر شد و افزود: بنده به عنوان نماینده مجلس وظیفه دارم به شوراها و دهیاران کمک کنم و معتقدم باید از ظرفیت ملی نماینده برای جبران کمبودهای شهرستان‌‌های رودسر و املش استفاده شود.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه وی سر منافع مردم با کسی تعارف نداشته و اعتقادی هم به سیاسی کاری ندارد تنها اولویت خود را رفع کمبودها و محرومیت‌ها اعلام کرد و ابراز داشت: معتقدم یک نماینده نمی‌تواند رانتی را برای عده‌ای ایجاد کند تا عده‌ای دیگر حق‌شان ضایع شود بنابراین همواره گفته‌ام هیچ وقت کاری به این موضوعات نداشته و ندارم و این‌ موارد را خلاف شرع و اخلاق می‌دانم.

 

صفری ملک میان رفع محرومیت‌ها و کمبودهای دو شهرستان رودسر و املش را اولویت کاری خود اعلام کرد و گفت: در شرایط بحرانی که قیر را با تمام مشکلات و موانع تامین می‌کنیم آن هم با قیمت‌های نجومی امروز، توانستم 15 روستا را آسفالت کرده و تقدیم مردم کنم در حالی‌که شاهدیم در روزهایی که نهضت آسفالت شروع شده بود این دو شهرستان کاملا جا مانده بودند و هیچ کاری در آن‌ها انجام نشد.

 

وی با تاکید بر اینکه در همین یکسال اخیر 700 میلیارد تومان اعتبار برای دو شهرستان رودسر و املش جذب شد اظهار داشت: در همین مدت بیش از 80 عنوان پروژه فقط در دو شهرستان تعریف شد از طرفی شاهد بودیم برای پروژه پلرود هفت سال هیچ اعتباری تخصیص پیدا نکرده بود که توانستیم 250 میلیارد تومان را با موافقت رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه برای این طرح جذب کنیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته چهار میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی رودسر و املش جذب شد عنوان کرد: مدیریت توزیع برق گیلان امسال معادل 106 میلیارد تومان پروژه افتتاح کرد که 30 میلیارد تومان آن فقط در رودسر و املش انجام شده است به بیان دیگر یک سوم بودجه‌های وزارت نیرو را توانستیم بدون جنجال به دو شهرستان انتقال دهیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم در بدترین شرایط کار خود را آغاز کرد افزود: با وجود اینکه دولت با کسری بودجه مواجه است اما تمام تلاش و سعی ما در این است که بتوانیم اعتبارات لازم را به دو شهرستان بیاوریم و بر اساس اولویت‌های موجود نسبت به تزریق منابع مالی اقدام کنیم.

 

کد خبر 1093158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha