توزیع ۵ هزار ماسک در قالب طرح نذر سلامت 

ادیب فلاح گفت: یکی از برنامه های ماه محرم، اجرایی طرح نذر سلامت بود که در همین راستا ۵ هزار عدد ماسک در بین عزاداران حسینی به صورت رایگان توزیع شد.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که در حال نزدیک شدن به دهه پایانی سفر هستیم بنابراین با مشارکت و همراهی بچه های مسجد در حال برنامه ریزی و تدارک ویژه برنامه های این دهه هستیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج بیان کرد: یکی از برنامه های پایانی ماه صفر برگزاری مراسم عزاداری است که هر شب با رعایت کامل نکات بهداشتی، در فضای باز و در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برپایی غرفه کودک است و در این غرفه برای کودکان قصه ای از زندگی حضرت رقیه (س) گفته می شود و همچنین دفتر نقاشی و مداد رنگی در اختیار آنها قرار داده می شود تا نقاشی کنند.


فلاح ابراز کرد: برپایی ایستگاه صوتی و سلامت از سایر برنامه هایی است که در دهه پایانی صفر اجرا می شوند و در این ایستگاه ها کلیپ هایی از مداحی و ماسک توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه یادآور شد: یکی از برنامه های ماه محرم، اجرایی طرح نذر سلامت بود که در همین راستا ۵ هزار عدد ماسک در بین عزاداران حسینی به صورت رایگان توزیع شد.


وی اظهار کرد: طرح کمک مومنانه نیز در ماه محرم اجرا شده و در این راستا تعداد ۱۰۰ بسته حمایتی هر یک به ارزش بیش از ۳۰۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


فلاح در خاتمه عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل مدارس، برای حمایت از دانش آموزان نیازمند نیز ۱۰۰ عدد کیف توزیع شد.

کد خبر 1093223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha