جذب  بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبارات اشتغال مددجویان امداد منطفه یک ساری

ناعی با بیان اینکه در بخش اشتغال تلاش برای خودکفایی مددجویان است، گفت: در سال جاری ۴۵ میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال تسهیلات با همکاری بانک های عامل به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت کرد.

 «مرتضی ناعی لالایی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، با بیان اینکه  ۷هزار و ۱۴۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک سازی قرار دارند، اظهار کرد: این نهاد به مددجویان در بخشهای مختلف مانند اشتغال،عمرانی، فرهنگی، اکرام ایتام، درمانی، معیشت و.... خدمات ارائه می دهد.  

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک ساری افزود : در راستای اعتبارات اشتغال کمیته امداد منطقه یک ساری در سال جاری تاکنون ۲۲۲فقره پرونده به بانک های عامل معرفی و به ۹۴ نفر از افراد فاقد شغل تسهیلات پرداخت و ارائه شد.

 

وی با اشاره به اینکه سیاست راهبردی این نهاد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: در تلاشیم تا در سال جاری اقدامات مطلوبی در راستای خدمت رسانی به نیازمندان ارائه دهیم .  

 

ناعی همچنین از ساخت مسکن مددجویی به عنوان نیاز اصلی  مددحویان خبر داد و گفت: هم اکنون یک هزار و ۱۳۲ خانوار تحت پوشش ما مستاجر هستند و چون قیمت زمین در مازندران گران و با کمبود زمین روبرو هستیم؛ امیدواریم دستگیری از نیازمندان و احداث ساختمان برای مددجویان به همت خیران در دستور کار باشد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک ساری بیان کرد: در بخش مسکن مددجویان حرکتی در نهضت ساخت مسکن مددجویی انجام شده است و امیدواریم در این بخش شاهد توانمندسازی بیشتری باشیم. 

 

ناعی از همراهی بانک های عامل در راستای خدمت به نیازمندان و پیشبرد اهداف کمیته امداد استان تقدیر کرد و خواهان کمک ها و همکاری های بیشتر در این بخش شد.

 

وی یادآور شد: یکهزار و ۸۰ دانش آموز، ۱۹۶دانشجو و یکهزار و ۳۳۱ نفر محسنین تحت پوشش امداد منطقه یک ساری هستند و از این تعداد ۲۵۷ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش ما یتیم هستند.

 

کد خبر 1093264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha