زنگ «مهر و مقاومت» در ۱۷۱ واحد آموزشی فومن نواخته می‌شود

بیتا گفت: آئین زنگ مهر و مقاومت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در ۱۷۱ واحد آموزشی شهرستان نواخته و فعالیت آموزشی مدارس آغاز می‌شود.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با سه وضعیت بر اساس آموزش حضوری، ترکیبی و غیرحضوری خواهد بود اظهار کرد: در شرایط مناسب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی پروژه مهر سال 1400، برای تمامی مدارس کمیته استقبال از دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان پایه‌های ‌اول، هفتم و دهم مورد توجه قرار گرفته است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن به زمان و نحوه بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: روز سه‌شنبه(30 شهریور) آیین زنگ غنچه‌ها ویژه نوآموزان پیش دبستان، چهارشنبه(31 شهریور) زنگ شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول دبستان و اول مهر ماه آئین زنگ مهر و مقاومت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در 171 واحد آموزشی شهرستان نواخته و فعالیت آموزشی مدارس آغاز می‌شود.

 

وی گفت: در سال تحصیلی جدید، تجهیزات مورد نیاز درس تربیت بدنی در قالب کاروان اقلام ورزشی به 15 مدرسه کم برخوردار فومن ارسال شد.

 

بیتا با اشاره به اینکه تجهیزات ورزشی مدارس در راستای طرح «مهر با نشاط» حدود یکصد میلیون ریال هزینه بر داشته است خاطرنشان کرد: وسایل این کاروان شامل تجهیزات سخت‌افزاری درس تربیت‌بدنی شامل انواع توپ فوتبال، والیبال، بسکتبال، طناب ورزشی، راکت بدمینتون، حلقه هولاهوپ و 2 میز تنیس روی میز است که بین این تعداد مدارس توزیع شد.

 

 

کد خبر 1093274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha