پروژه برقرسانی به مجتمع تصفیه خانه آب شرب مریوان به بهره‌برداری رسید

مدیرتوزیع برق شهرستان مریوان گفت: طرح برقرسانی به مجتمع تصفیه خانه آب شرب این شهرستان با اعتباری افزون به چهارده میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: راه‌اندازی تجهیزات برقرسانی به مجتمع تازه تاسیس تصفیه خانه آب شرب واقع در ضلع جنوبی جاده سنندج – مریوان، گامی موثر در راستای حل مشکل آب شرب منطقه با توجه به کاهش منابع آبدهی و کمبود آب شرب این شهر و اراضی اطراف آن دانست.

 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره‌برداری از این پروژه در آبرسانی و تامین آب شرب شهرمریوان و روستاهای اطراف آن افزود: دو دستگاه پست ترانسفورماتور هوایی با ظرفیت ۳۱۵ کیلوولت آمپر، احداث ۴۵۸ مترشبکه فشارمتوسط هوایی با هادی روکشدار و تجهیز و اصلاح بیش ازیک و نیم کیلومتر از شبکه فشار متوسط هوایی تغذیه کننده پست مذکور برای تامین برق انشعاب تصفیه خانه، احداث شده است.

 

 

مدیرتوزیع برق شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات برقرسانی به ایستگاه تصفیه خانه آب شرب با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان انجام و با سرمایهگذاری افزون بر ۱۴ میلیارد ریال  به بهرهبرداری رسید.

 

 

مرادی اعلام کرد: با احداث خط فشار متوسط، امکان برقرسانی به مجتمع‌های دامداری، تولیدی و اراضی اطراف در طول مسیر تسهیل و همچنین ایجاد خطوط جدید زمینه توسعه را فراهم و مشکلات مربوط به کمبودآب شرب را تاحد زیادی کاهش میدهد.

 

 

وی در پایان ارتقای ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی مردم و مشترکان را از مهمترین اهداف اجرایی این طرح برشمرد.

 

 

کد خبر 1093295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha