کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) رتبه اول طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ را کسب کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فیلم «اتصال» به کارگردانی حجت السلام «حسن اسداوغلی» از کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) به عنوان رتبه اول رشته فیلم کوتاه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ معرفی شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فیلم «اتصال» به کارگردانی حجت السلام «حسن اسداوغلی» از کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) به عنوان رتبه اول رشته فیلم کوتاه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ معرفی شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این فیلم از ظرفیت های کانون و فعالان این کانون بهره مند شده و موضوع فیلم نیز با محوریت «نماز» بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: آئین اختتامیه طرح ملی قرآنی 1455 دیروز با حضور مسئولان قرآنی کشور در تهران برگزار و منتخبان بخش های مختلف این طرح معرفی شدند.

 

سقاء اضافه کرد: این کانون تاکنون در رشته های مختلف هنری در جشنواره ملی و استانی توانسته رتبه های برتر را از آن خود کند و فعالان این کانون مشارکت خوبی در چنین برنامه هایی دارند.

 

وی اعلام داشت: در رشته فیلم سازی طی سال های اخیر کانون های متعددی از استان اردبیل توانستند رتبه های برتر کشوری را با موضوع های دینی از آن خود کنند.

 

 

کد خبر 1093352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha