باغ موزه دفاع مقدس در آران و بیدگل راه اندازی می شود

امام جمعه آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، پروژه باغ موزه دفاع مقدس آران و بیدگل کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، پروژه باغ موزه دفاع مقدس آران و بیدگل کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: زمین این باغ موزه به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در ورودی شهر جنب میدان محمدرسول الله(ص) جانمایی و با کمک اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل واگذار شده است.

 

سلیمانی، راه اندازی باغ موزه‌ دفاع‌مقدس را تلاشی برای انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید دانست و افزود: این مجموعه ارزشمند فرهنگی با امکانات خاصی نظیر سالن، کتابخانه تخصصی، تالار شهدا، تالار عکس، مستندات، آثار و مکتوبات شهدا و غیره تلاش خواهد کرد محیطی خاص و ویژه برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به وجود آورد.

 

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: این مجموعه ارزشمند فرهنگی با کمک خیرین ، خانواده شهدا و ایثارگران راه اندازی خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان، تجلیل از هنرمندان و نویسندگان حوزه ایثار و شهدا و برگزاری یادواره های شهدا از مهم ترین برنامه های این هفته خواهد بود./

کد خبر 1093433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha